ϧ₯₰ دختر شیطون ϧ₯₰

ϧ₯₰ دختر شیطون ϧ₯₰

¨`*•.¸من و قلمم باهم رفیقیم¨`*•.¸
ϧ₯₰ دختر شیطون ϧ₯₰

ϧ₯₰ دختر شیطون ϧ₯₰

¨`*•.¸من و قلمم باهم رفیقیم¨`*•.¸

سلوووم رفقای جان

سلام


نمیخوام اولین پستم کپی باشه از جملات این و اون


البته سعیم بر اینکه بقیه مطالبم این مدلی نباشه


البته اونم به حضور شما رفقای جان بستگی داره


که باشید وبرای نوشتن بهم دلگرمی بدین


اول یه بیوگرافی از خودم بذارم


اسم:ریحانه


--تولد:یه روز گرم تیرسال


شهر:شهر کویری و باصفای یزد 


 یه دونه داداش دارم که از جون و دل دوسش دارم


واینکه سعی میکنم بین دوستام فرق نذارم


بامرام و با صفا باشم و برای رفیقام معرفت خرج کنم


امیدوارم پرمخاطب باشه وبلاگ



از دوستانی که حضور پیدا میکنن میخوام که با نظراتشون


دلمو گرم کنن


حرفی نیست


حق یارتون




ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞

__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞


نظرات 7 + ارسال نظر
babak پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 08:25

salam khanoome reyhaneh.....aliali...

بانوی شیرین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:54 http://sweet-tea.blogfa.com

سلام ریحانه خانوم
ایشالا همیشه با انرژی ادامه بدی
درپناه خدا شاد باشی عزیزم

فافا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 11:48

ریحانه جون سلام عزیزم.
خوشحالم باهات آشنا شدم .
لینکت رو گذاشتم که همیشه بهت سربزنم .

داداشی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:33

فــــــــــــــرق است
میان کسی که تو را مـــــــــــــــــــی خواهد
با کسی که تو را هم مــــــــــــی خواهد.....

شهریار چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:29

سلام و درود بسیار به شما دوست عزیز

قالب وبت زیباست...

به پیج منم سر بزن

راضیه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:06

بسیار گرم وصمیمی

بووووس

امیر رضا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:05

سلام ریحانه خانوم

چقدر انرژی پشت نوشته هات خوابیده

موفق وشاد باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.